YOU THINK WE CARE BUT THIS IS A WAR YOU WILL ALWAYS LOSE

Halli hallå! Tänkte för en gångs skull skriva något här. Well, idag har jag fått en söt pin där det står "Hej" på och en vit tröja med trampstamp där det är Friends logga på! Är med i en grupp på skolan som heter Friends. Och det är precis den organisation som finns överallt om i Sverige, som man har sett på tv osv som engagerat sig i skolan också! Jag, som älskar att engagera mig i olika råd i skolan osv, är med i Friends och imorgon ska vi vandra runt bland alla ettor och förklara för dem vad vi gör i Friends, ska bli trevligt trevligt! 

Kan ju alltid dra en liten septum-uppdatering när jag ändå är igång. Töjde här om veckan till 2.0mm! Satan i gatan vad svullen min näsa var den kvällen haha, men nu känns det inget längre. Inte så stor skillnad utseendemässigt men det kommer det göra sen när jag kommer upp i 2.5mm, wiho!

Ha det bra kexchokla'!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: