SO FAR AWAY

Halli hallå. Well.. Har varit på P&L och varit med vänner sedan skolavslutningen var. Nu taggar jag en veckas sommarjobb med en fest mitt under jobbveckan (lol hur ska jag orka) och sedan mysig reunion på lördagen! Ska bli så satans kul vecka faktiskt. Ska försöka fotografera så mycket som möjligt av sommaren nu. Kanske slänger upp ett inlägg sedan med foton från något tillfälle med trevliga vänner. Har fått årets bloggrush och ska blogga lite såhär när jag känner för det! 

Nu sitter jag och räknar på min budget. Konsterter, dreads, hårfärger och resa till London ska räcka och hur fan nu det ska gå till ska jag lösa på ett eller annat sätt! 

Två random bilder jag tog igår och idag. Första på söta barn och andra på mina fötter, tjingtjing!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: