THEY SAY I'M LOSING MY MIND, I THOUGHT THAT FOR A WHILE

Idag är det en sådan "kom-igen-nu-peppa-dig-själv-dag" för mig! Vet inte riktigt varför, men det blir väl så vissa dagar då man känner sig mer nöjd med sig själv än andra dagar.

Ett av mina största komplex är min profil; jag har kort haka och nästan överbett och "kurvan" ovanför näsan är det hemskaste jag vet med mitt ansikte... Inte på kroppen, tror jag. Dock har jag börjat gilla min profil mer och mer. Men det finns en anledning att jag inte finns taggad på någon bild med mig i profil (tror jag i alla fall ahaha). Jag jobbar på självförtroendet och damn det går framåt, men det är tufft. Men jag vet att det kommer vara värt det :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag tycker du har jätte fin profil jue! Fast jag gillar inte heller min profil så ..

2012-02-29 @ 20:33:01
Postat av: emelie, kusinvitamin

Du har ju världens finaste profil!!! Och den där kurvan du pratar om den e sjukt vacker tycker jag :)

2012-03-06 @ 01:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: