YOU SAY THAT I'M A MESS - HOW COULD YOU EXPECT ANYTHING LESS?

Halli hallå! Jag har haft tråkigt nu på kvällskvisten och inte gjort särkilt mycket alls. Promenerat med bror min till centrum, lyssnat på musik och för en stund sedan så bestämde jag mig för att sminka upp mig lite! Mest för skojs skull. För ett år sedan var smink ett av mina största intressen, men när gymnasiet började så var det så soft stämning i skolan där att jag inte orkade bry mig riktigt och jag blev allmänt lat med smink haha! Brukade göra ordentliga sotningar till skolan förut osv, men inte längre, lite synd faktiskt - det är ju så kul!

De två första bilderna är tagna närmare en ljuskälla och den sista är lite längre ifrån, där av ljuskillnaderna!


 
Kommentarer
Postat av: Ebba

Ahmen fyfan va snyggt :o

Svar: Tack finis! c:
Hanna Rohdell

2012-08-11 @ 23:12:02
URL: http://skylineshatter.blogg.se
Postat av: Linda

Grymt fin sotning och sminket i överlag :-)

Svar: Taaaack Linda!!
Hanna Rohdell

2012-08-12 @ 22:49:54
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: