STUCK IN A LIMBO (HERE WE GO)

Well.. TJA! Det är sent på kvällskvisten och jag ligger i min mysiga säng med världens mysigaste belysning. Kanske blir något foto på den någon dag.. får se!

Tar tillbaka att jag älskar mitt lila hår, det gör jag _inte_ längre. Har tröttnat på det som fan och sedan att jag måste bleka utväxten varje gång jag färgar det gör det inte bättre. Så dagen efter julafton eller något så ska det avfärgas! Sedan blir det... ja det får vi se haha. Okej jag vet exakt vad det ska bli men ändå!

Imorgon ska jag baka pepparkakor hela dagen och på kvällen ska jag (och älskade My) boka flyg och hotell till London!(!!!!!!!!!) Vi ska dit på TVÅ konserter! Helt galet, seriöst. Från början skulle vi bara åka för att se You Me At Six och Mayday Parade den 3 april. Men sedan den ... 19 eller 20, alltså för några dagar sedan, satt jag hemma helt casual och BOM så läser jag SAMMA arena som You Me At Six fast istället den 30 mars med... HÅLL I ER... Black Veil Brides OCH D.R.U.G.S. tror ni jag höll på att svimma eller? HERRE GUD. Haha, ni skulle hört min reaktion i telefonen till My när jag ringde henne helt galen. Det här kommer bli GRYMT!

Nu ska jag sovaaaa, har skypat lite och nu ska jag säga hej hej till sängen. BYE BYE!


Kommentarer
Postat av: M*

Glad första advent ♥

2011-11-27 @ 14:11:16
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: M.

DU RINGDE UNDER FUCKING HARRY POTTER INTE FUCKING OKEJ SERIÖST. OCH INTE EN GÅNG, UTAN TVÅ. TVÅ!!!!!! DU BORDE LÅSAS IN PÅ LIVSTID, PSYKOPAT.



Annars... DET KOMMER BLI SÅ KUL. Och vi ska sammanlagt se 6 band... Haha. Det kommer bli AWESOME förutom att the Skints suger som fan och Kids in Glass Houses inte är mycket bättre... MEN BVB, D.R.U.G.S, YM@6 OCH MDP KOMMER BLI ÅHÅHÅHÅÅHÅH SÅ GALET!



RING MIG SEDAN, PUSS

2011-11-27 @ 14:12:43
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad kul med konserterna!!! :D

2011-11-27 @ 18:29:43
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: » Jarinafoto

Hejhej!

Jag såg att du har deltagit i några tävlingar innan och tänkte därför tipsa dig om min julkalender som drar igång imorgon! Om du känner för att vinna fina priser kan du ju kika in. Kram :)

2011-11-30 @ 13:52:33
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: