your eyes, your eyes / I can see in your eyes

Hello alla! Hms.. Ja, gick upp vid halv tio idag (!!!), fixade mig och segade i någon timma. Sedan bestämde jag mig för att åka till stan en snabbis och köpa lite nödvändiga saker (hms..). Satt på bussen och läste min TH-bok (Tokio Hotel - So laut du kannst!) som är på tyska och allt. Sitter med fett flin på läpparna när jag läser, skojar inte! Blir så jäkla stolt (boken är från 2005).

Köpte i alla fall ett par nya träningsshorts, något puder, sminkborttagning och nytt smycke till örat! De hade min storlek på uVx tack och lov. Barbarella hade tydligen inte min storlek längre av någon jäkla anledning men jag hittade tillslut en någorlunda snygg piercing! Ville egentligen ha en dödskalle på den, men det fick bli någon skruvvariant för de hade inget annat.


Your eyes, your eyes.
I can see in your eyes, your eyes.
You make me wanna die, I'll never be good enough. -
The pretty reckless





Alltså han är ju ganska sisådär snygg.
Kommentarer
Postat av: videoGirl

Det är roligt när man läser något tyskt, och t.o.m. förstår lite av det! :D Roligt att du har TH boken!



Sv: Det är den verkligen! Skönt partylåt :>

2011-01-10 @ 19:36:06
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: sara

Jag älskar bilden på den jävla heta pojken ♥

2011-01-10 @ 20:22:48
URL: http://germanottas.tumblr.com
Postat av: AMANDA

HAN ÄR ÄCKLIGT SNYGG SÅDÄR.



Sv. Jaaajoo, aj aj aj!!

2011-01-11 @ 15:49:23
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: