piercingbutik och jobb


Ja.. Låten ovan är otroligt, jävla bra och bandet också.

Dagen idag har varit en kort dag i skolan, sedan stan med Sanna och Emma. Det var skitkul och mysigt! Vi vandrade i butiker och jag fastnade i en piercingbutik/studio eller vad man ska kalla det och stod och dregglade över alla fina piercingar och töjningar. Ja, jag vill töja mitt ena öra en liiiten bit - skulle vara så jäkla snyggt! Dock skulle min kära fader döda mig, haha. Skulle vilja (skrev nästan vela haha, har skapat någon sådan ovana) ha en svart, 6mm tunnel i det örat där jag inte har industrialen. HOT!

Gissa vem som fick ett litet jobberbjudande av sin kära moder förresten?! WOHO jo jag! Ska följa med och jobba i två dagar med mamma när hon håller en kurs... i något dataprogram. Ska lära mig det och hjälpa nybörjarna (gamlingar haha) och gissa vad jag får i lön? Jo denna fina nedanför! Har dregglat över den ett tag nu och mamma fick mig på kroken direkt när hon berättade att jag kunde få den om jag följde med henne och jobbade. WOHO!


Hörs senare, kram kram!
Kommentarer
Postat av: Tonja

Sv: ooojaaa helt underbart! :D <3

2011-01-27 @ 23:32:34
URL: http://tonjasundman.blogg.se/
Postat av: Mina

Sv: Jo, det är ju värt :D Fast ärligt talat tränar jag allra mest av kosmetiska skäl (a) Vill ha biffiga armar till sommaren ;)

2011-01-30 @ 19:10:36
URL: http://minacoxner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: