no matter how many times, I still can't get enough

De senaste dagarna har det verkligen inte hänt något vettigt i mitt liv. Därav har jag inte vetat vad jag ska skriva här i bloggen. Någon fotoinspiration har jag inte heller haft eftersom vädret varit skit. 

Idag har det inte hänt så mycket, dock hade vi volleyboll-turnering i skolan idag! Har faktiskt börjat tycka att gymnastiken är rolig, ett under när det gäller mig, haha. Våra två matcher vi spelade gick ju... bra. Första förlorade vi med 7 - 48 (eller något, missar alltid med en poäng hit eller dit) men vi vann faktiskt den andra matchen! Dock var vi så dåliga att vi fick gå hem, så vi slapp titta på finalen och resterande matcher, inte helt fel n_n

Sitter och bläddrar igenom mina tusentals mappar på datorn också förresten, är så jäkla glad över att jag faktiskt sorterar alla mina bilder i mappar efter datum, år och vad de innehåller! Tittade igenom mina bilder från Pier Pressure (en festival i Göteborg) och tänkte dela med mig av några få bilder! Det var en otroligt dag, dock verkar det inte som att det kommer bli Pier Pressure iår... har inte hänt något med deras hemsida och jag har inte hittat någon information på att det kommer vara en i år också. Dock ska jag troligen på Sweden Rock (och kanske Metaltown, dock är det minimal chans)! Längtar dit och längtar efter konserter! 

Anyway, here comes some pics! 

(För er som inte vet så är det Jared Leto, 30 Seconds To Mars och Hayley Williams, Paramore)

Tror ni jag svävade lite på rosa moln den kvällen eller? En underbar dag var det!

Nu har jag inget mer att säga, vi får se när vi hörs igen. Kram!
Kommentarer
Postat av: UMA

AAAAAAALLTSÅÅÅÅÅ LYCKLIGA KVINNAAAAAA

2011-01-20 @ 19:27:50
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Andréééaaa

Det är knappt någon mer festival än Metaltown och Sweden rock som är hyfsat snabba på att uppdatera sina sidor, klart det blir ett Pier Pressure i år men det lär dröja ett litet tag innan de uppdaterar sig :<

2011-01-20 @ 22:41:20
URL: http://andypandys.blogg.se/
Postat av: Anonym

^ nej för pier pressure brukar vara vart tredje år ungefär!

Föresten. Hanna vad har du använt för kamera när du tog bilderna?

2011-01-21 @ 23:07:40
Postat av: Hanna

Anonym: Jag har använt mig av in Canon eos 400D. Och tack för informationen! Synd att det bara är var tredje år, tyckte det var grymt kul förra året.

2011-01-21 @ 23:40:16
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: AMANDA

sv. HAHAHHA JO ELLEHUR! Nej men facebook gjorde så att mellanrummet försvann när nedanför. Därför ser den knas ut!



JAG AV PÅ METALTOWN 2004, HHOHOH ÄR SÅ BÄST!!!! :d <3

2011-01-23 @ 19:38:16
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Gissa om jag är sjukt avis att du sett 30STM live :O Jättebra bilder! =)

2011-01-25 @ 13:01:37
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Tess

JAREDBILDERNA!!! FAAAAN HANNAN!! ÅHHHHH!

så fina bilder... oh...

2011-01-27 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: