Nästa: Kalmar C

Sitter här och är ganska så skakig i händerna. Har lite resfeber för imorgon ska jag då åka hela vägen till Kalmar, som är typ alldeles för långt bort? Ska åka tåg och det är inte min grej, men det blir nog bra... jag har mina skittles och musik. Så jag måste överleva för sen kommer jag till MY! How awesome isn't that?!

Här kommer tre låtar som spelas mycket hos mig just nu (underbara):







Slänger även upp ännu en bild fina My fotat på mig. Hon lyckades faktiskt få bilder på mig som jag tillåter att posta? Ganska otroligt haha.



Puss vi hörs nog på lördag om inte innan.
Kommentarer
Postat av: videoGirl

Söt bild :)

2011-02-16 @ 18:22:07
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: