A DROP IN THE OCEAN

Befinner mig just nu i Linköping faktiskt! Ska stanna här över natten på ett hotel, fan vad jag älskar fina hotell. Aja i vilket fall; har varit på Kolmården idag! Gud vad kul det har varit, höjdpunkten var ju lätt delfinshowen. Jag började nästan gråta flera gånger. Det är så mycket glädje, lycka och uppmuntran och de djuren bara utstrålar glädje. Fy fasen vad fint det var! Har ju simmat med delfiner innan och även sett shower innan, men ändåååå blir alltid lika glädjefylld.

Haha orkar inte med mig själv, måste kolla vad som krävs för att bli djurskötare på typ ett zoo. Kolmården speciellt, jag och djur alltså. Det har alltid varit lite av en dröm att jobba med djur så. Inte delfinskötare specifikt, men ja ... några andra djur på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, delfiner är så underbara :')

2012-07-21 @ 19:17:28
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: