MAGNET CLUB

I tisdags var jag i Berlin, nu (torsdag) är jag hemma. Kom till Sverige igår igen, men ändå. Känns helt sjukt. Hade så grymt jävla roligt så det finns inga ord! Yashin (förbandet till BVB) rockade så jävla mycket och jag kan nästan säga att de mätte upp sig med BVB, hade publiken (och jag) kunnat låtarna hade det nog vart samma drag på båda konserterna, daaamn. Black Veil Brides gick på scenen runt kvart över nio, jävlar vilken konsert! Hade så satans kul.

För första gången kände jag inte pressen att så längst fram på en konsert. Jag kände att nu vill jag ha roligt, hoppa runt och sjunga och bara släppa loss. Jag känner mig ofta låst när jag står längst fram, även om jag fanimej inte tackar nej till det om man får chansen haha. Men vi kände inte den pressen (jag, bästis och Natalie) att stå längst fram, vi kom typ andra/tredje raden vilket var helt perfekt!

Snackade med screamaren (Kevin) i Yashin på klubben sedan efteråt. Haha, fan vad trevlig han var! Han typ kramade först Natalie ashårt för han frös som satan, sedan gosade han in sig under/i min kofta (som var öppnad haha) och sedan fick jag en bamsekram + bild, så jäkla charmig haha! Träffade även Ash en snabbis och fick en autograf.... som jag tappade.... sedan träffade jag CC också! Fy fan vilken charmig kille haha, underbar! (Har träffat alla i BVB nu förutom Jinxx.. hm haha) Fångade Andys flaska också, hihihi.

Träffade astrevliga människor, hörde grym musik, köpte massa 7up på vägen hem - jag hade det så jävla bra.

Andy är ju ganska snygg hehe....... okej skitsnygg that's it. (Min gif)
Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul! :)

2011-10-20 @ 18:54:03
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Denise Holmsten♥

cool gif bild! hoppas du får en super bra lördags kväll! puss

2011-10-22 @ 23:26:39
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: sara

Andy är såå snygg!

2011-10-23 @ 23:26:39
URL: http://germanottas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: