I: bonjour, bonsoir, merci

... Det är de orden jag har använt mig av i Frankrike och de enda jag kan! Har haft en underbar weekend i Paris med My. Vi har haft det skitkul och sista dagen spontanåkte vi in till Disneyland Paris, Walt Disney Studios Park. SÅ JÄKLA ROLIGT var det! Vi har vandrat runt, dansat runt och bara varit i Paris. Områdena runt Notre Dame var mina favoriter, allt var så avslappnat och det var.. underbart. Dock har jag inte fotat så mycket för jag är så himla trött på min (skit)kamera så My stod för det mesta av fotandet och jag för filmandet (hade med mig en liten videokamera hihi).

Tillsammans gjorde vi en liten lista: dagens bästa och dagens sämsta

Freitag: Landade i Paris Separerade flygsäten

Vi hamnade på olika platser på flyget, lite surt men det funkade ändå! Och det bästa var ju helt klart att vi kom dit! 

Samstag: Utsikten från Eiffeltornet - De jävla ungarna

Var uppe i Eiffeltornet och utsikten var UNDERBAR. Men jag trivdes inte i miljön nedanför. För mycket turister och massa små, jävla skitungar som tiggde. Ursäkta ordvalen men vi hade liksom inte bästa upplevelsen med dem. Det kom fram fem stycken och ville att vi skulle skriva på något (plus donera pengar) när vi satt och åt lunch på gräsmattan. Vi sa hela tiden "no, no" och det var inte första gången vi mötte sådana ungar. De brukar gå ifrån när man säger så men det gjorde dem inte den här gången?! Istället kom det flera till och aaaaah My och jag började gapa på dem för dem kom bara närmare och närmare oss, usch. En av tjejerna började då typ vifta i ansiktet på mig och då blev jag så jävla arg så jag klappade (lätt) till henne på handen och poff då får jag hennes pappskiva + papper i huvudet, de skrattar och går. JAG VAR SÅ JÄVLA ARG så min dag var ju typ förstörd då kan jag ju hälsa...(.......)

Sonntag: En specifik (SÖT) (fransk) pojk - Ont i fötterna

En OTROLIGT söt kille i kön till en åkatraktion som jag hamnade bredvid ANDRA gången vi åkte (gången innan hamnade vi i samma "hiss" som det var HAHA). Och JÄVLAR vad ont i fötterna vi hade efter tre dagar när vi bara gått runt och runt och runt i Paris + Disneyland.








Photo 1: Tour Eiffel 2: My 3: Couple 4: Man - All by me.

My har några bilder på mig som jag nog slänger upp sen när hon kommit hem osv. Hej sålänge!
Kommentarer
Postat av: sara

shit jobbiga ungar :S



men åh det verkar ha varit så kul! bilden på Eiffel tornet är så mäktig, imo! kram

2011-05-23 @ 18:01:32
URL: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Låter så himla härligt! Och fina bilder ju :)

2011-05-23 @ 19:04:14
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Sofia Noah

Hej!

Vinn ett porträtt på dig eller någon du tycker om!

Mer info finns på min blogg.

Hoppas du vill vara med.

Kram Sofia

2011-05-26 @ 20:36:51
URL: http://noahsart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: