ALL TIME LOW @ WEST COAST RIOT

Oh, nu har min adrenalinkick lagt sig och min sjukdom kommit fram hahaha. Var ju på West Coast Riot med feber och allting. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte! Jag har varit exakt 0 centimeter ifrån Jack, SJUKT! Helt galet är det fan. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, typ, hahaha. Han tog tag i min hand och drog sig upp, helt sjukt verkligen. Alex var så himla vacker på scenen och alla killarna såg verkligen ut att njuta! Zack stod och log typ halva konserten om inte mer och hoppade runt sådär tungt och charmigt som han alltid gör. How charming? Är helt förälskad i det bandet haha.

Som sagt så slängde jag mig faktiskt efter Rians ena trumpinne han kastade ut (den kom faktiskt precis ovanför mig). Så jag greppade den samtidigt som jag försökte dra upp Amanda med min lediga hand, hon åkte ner under trumpinnen (vilket hon är otroligt stolt över hahaha). Jag hade världens bästa grepp om den där jävla trumpinnen. Men då känner jag plötsligt hur den börjar knäckas, vi var säkert minst sju personer på den, och den knäcks inte var som helst: utan under MIN HAND! Jag hann inte reagera innan den bröts av på mitten under min hand och jag for rätt ner i sanden hahaha. Mitt vita, fina Kan Dee-linne är helt förstört! Men äh, minne från konserten för fan! 

När jag sedan reste mig upp så såg jag att jag hade förlorat min front row-plats. Såklart. Som tur var så var konserten slut och de hade gått av scenen. Men helt plötsligt ser jag en scenarbetare, kommer inte ihåg vem, som drog upp två set-listor... jag och Amanda har olika historier och vittnesuppgifter angående om jag fick Zacks eller Alex set-lista. Men ÄH, SET LISTAN KOM FLYGANDES TILL MIG! OCH JAG FÅNGADE DEN!

Fy fan vilken underbar dag det var! All Time (B)Low, fucking frontrow.

Kommentarer
Postat av: videoGirl

Låter ju bara för underbart :)

2011-06-18 @ 20:36:31
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: sara

AHHH sjukt jävla dåligt att jag missade hela tillfället.... :(

MEN stolt lver dig som fångade setlistan ;) ♥

2011-06-20 @ 12:14:16
URL: http://germanottas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: