awesome day

Hej!
Dagen har varit otroligt bra idag! Herre gud, grym dag faktiskt! Tänkte rada upp lite små exempel på just DÄRFÖR min dag har varit grym WOHO!

1: Jag åker till Stockholm på fredag - WOOOHO!
2: Har haft otroligt trevliga pratstunder med Amanda, Uma och Lisa idag.
3: Jag ska få åka underjordståg i Stockholm! (haha, shit)
4: Min tyskaredovisning idag om TH (vi skulle skriva och presentera tysktalande kändisar hoho) gick GRYMT bra! Åhhh och läraren var jättenöjd också :')
5: EN NY THTV EPISOD KOM UT IDAG! FATTAR NI?! THTV! TOKIO IN TOKYO!

Tokio Hotel TV - Tokio Hotel in Tokyo


Måste ta mig tid och fota snart någon dag, får ju strax lön för jobbet i skåne med mamma (skiter i skinnjackan, den löser jag någon annan gång) och ska då troligen köpa ett nytt objektiv och lite närbildslinser och lite sånt. Är SÅHÄR fotosugen men har ingen jäkla inspiration.

KRAM!
Kommentarer
Postat av: Tonja

OMG SHIT SKA DU ÅKA TÅG SOM GÅR UNDER MARKEN????? :O h-e-r-r-e-g-u-d!

2011-02-10 @ 17:26:35
URL: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: