MET A DRUG THAT CHANGED MY LIFE

Ja.. Välkommen vinter tänkte jag skriva. Gick sådär, storm och rusk är det utanför och snön försvann så JÄKLA snabbt. Höll bokstavligen på att blåsa bort idag när vi gick från "villan" i skolan haha, herre JÄVLAR vad det blåste.

Hann ta några få få bilder när snön var här i tisdags och jag var hemma och var sjukling. 

Did I tell you I was a redhead again? I think I forgot that. Well.. I couldn't wait until christmas hahaha, I LOVE IT. (De röda färgerna försvann... IGEN! Vad faaaaaaaaaaaaaaaan)



Och nej jag dricker inte Jim Beam, verkligen inte. Min pappas tröja... lät inte heller bättre haha whatever jag älskar tröjan i alla fall!
Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig finis! Kikar in här och hoppas att du har haft en bra start på veckan :)

P.s, glöm inte att vara och tävlar om dagens blogg. Vinnaren utses ikväll efter kl 20.30!

Kramar!

2011-12-12 @ 11:28:04
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: