IT'S ALL NEW

Nämen tjenare! Oj herre gud vad är det som har hänt?! Jag har bytt bloggdesign! Det är en STOR wow-faktor på det alltså. Jag hatar att byta bloggdesigner. Men denna har jag suttit med hela dagen och bråkat med. Och POFF det blev faktiskt bra! Jag har suttit på den här förbannade stolen, och bråkat och skrikit på den jävla bloggdesignen. Men ja, man ska fan inte ge sig, för resultatet blev ju bra!

Ser ni inte den nya designen får ni helt enkelt uppdatera sidan en eller två gånger! Och POFF ni kommer se den nya designen, och det är SKILLNAD! Är det förresten något konstigt med designen så får ni säga till om det, så jag kan ändra det!

Kom förresten på att jag har inte visat några bilder från Kroatien eller någon utav de andra länderna jag besökte nu i Juli. Så jag tänkte visa en bild från första kvällen i Kroatien. Det var så JÄVLA VACKERT där på kvällarna! Det blev helt rosa på hela himlen och det var varmt hela nätterna, det var så himla underbart. DIT ska jag igen.


Kommentarer
Postat av: hanna den bästa

grymt snygg design hanna! :D

2011-08-13 @ 01:48:10
Postat av: Anonym

vart i kroatien var du?

2011-08-13 @ 12:12:51
Postat av: Linda

Fin design blev det =) Och underbar bild :o

2011-08-13 @ 12:34:37
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Hanna

Svar till Anonym



Jag bodde i Rabac, helt underbart!

2011-08-13 @ 12:48:45
URL: http://socolorful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: