BUT I WON'T STOP YOU

Tralalalaaaa jag köpte en ny spiral igår (6mm, har 5 nu, har inte vågat sätta i den än.. har ju typ töjt 4 mm på två veckor, haha, känns lite väl snabbt om man kollar upp fakta, men jag sätter nog i den i slutet av helgen)! Så nu har jag exakt 7,30 riksdaler på mitt konto. Glad tjej, liksom.. Rik också för den delen!

Dagen idag har inte vart så händelserik. Lite plugg och mycket sova. Kom hem och skulle lägga mig på soffan en LITEN stund, alltså ca femton min.............. det gick sådär. Vaknade efter typ en timma och tjugo min! Gissa vem som kommer ligga vaken inatt? 

Ser såååååå fram emot tysklandskonserten/resan nu. Fan vad pepp jag är! Can't waaaait, 12 dagar and then we're there! Plus så såg jag att bra bra Silverstein kommer hit i mars typ, AWESOME.



Kommentarer
Postat av: Natalie

OH LALALA! :))

2011-10-06 @ 17:18:14
Postat av: Neha

Snygg!!:D

2011-11-12 @ 02:02:35
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: