REDHEAD

Hello! Ursäkta för uppdateringen........... My har varit här hela helgen, ih! Vi har shoppat, vart på liseberg och kollat på OTH nonstop! Åkte Atmosfear och damn vad rolig den var, helt galen och underbar. Har haft en grym helg och saknar My skitmycket nu. Vi skulle fota faktiskt... men när vi tog med oss kameran glömde vi batterierna och sedan glömde vi helt enkelt av kameran :)

Idag har det varit äckligt kallt ute... snålblåst och runt 5-10 grader?! Vad är det här?! Det var sommarvärme i helgen ju. Fick gå med tjocktröja OCH skinnjacka? Hm. Men när jag kom hem vid halv ett så smet solen fram så jag bestämde mig för att smita ut med kameran lite och fota (egopics haha...). Det blev bilder på mig själv efter massa misslyckade och tråkiga naturbilder. For once så får ni några bilder på mig! Färgredigeringen gjorde att mitt hår fick olika nyanser haha, alltså olika röda på varje bild. Men whatever, det är jäkligt rött i alla fall! (Mitt diskreta sår på underläppen har ni att tacka mitt stora projektarbete/fördjupningsarbete för, när jag pluggar och är grymt koncentrerad så river jag sönder mina läppar... bad I know.)

ÄR SÅ GRYMT SUGEN PÅ ATT FOTA NÅGON JUST NU, så c'mon någon frivillig? (:

(tog nog 1 år att ladda upp bilderna, jävla internet)


Kommentarer
Postat av: AMANDA

tjena tjena snygging ;)

2011-05-02 @ 16:42:37
URL: http://screamtobeheard.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Söt du är! Om jag skulle bo i Sverige skulle du gärna få fota lite bilder på mig ;P

2011-05-02 @ 19:46:04
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: sara

Sötis :)

Om du betalar flgbiljetter till sverige, då kan jag vara modell ;)

2011-05-03 @ 17:24:04
URL: http://germanottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: