SOMETHING

Anledning till att det är så pass dålig uppdatering på den här bloggen är för att jag vill inte skriva inlägg som inte... har någon mening för mig. Alltså, alla inlägg jag skriver här skriver jag för att jag vill. Inte för att jag vet att jag inte har uppdaterat på en vecka. Utan att jag vet vad jag ska skriva och att jag inte behöver tvinga fram något för att få er (fina) bloggläsare att bli nöjda. För när jag väl skriver inlägg här, så blir jag nöjd med de flesta själv. För i princip inga är framtvingade och bara olika typer av "utfyllnader". 

Därför är det så pass dålig uppdatering här. För nu till exempel så har jag verkligen ingenting att skriva om. Jag har inga nya bilder och är för trött och sjuk för att fota nya, ordentliga. Det är otroligt mycket i skolan och jag tror aldrig jag har haft såhär många läxor till en vecka. Pretty sick ja. 

Det här inlägget blev otroligt tråkigt och ganska så långt ser det ut som. Men jag har ingenting mer vettigt att skriva förutom att:

Jag återkommer, det kan jag lova, när vet jag inte. Men i slutet på veckan hoppas jag. När allt plugg för veckan är över och det är en underbar helg framför mig.

Puss.
Kommentarer
Postat av: sara

sv: Haha, jag vet :)

2011-03-23 @ 15:51:24
URL: http://germanottas.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Ha det så bra! :) Jag har samma med att jag inte riktigt vet vad jag skall alltid blogga om men ändå bloggar jag typ varje dag :D



Sv: Ja :)

2011-03-23 @ 18:40:49
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: