oj oj oj

Trevlig, seg dag. Skola, gjorde knappt något. Sedan IUP-samtal med tre olika lärare, går skitbra i skolan faktiskt, puuh. Köpte även mer målarfärg till rummet. Imorgon börjar det på riktigt! ÄNTLIGEN! Har fått hem alla 140 foton på TH och vänner, awesome. Mitt rum kommer förhoppningsvis bli underbart! 

Nu ska jag beställa skivor så min plånbok kommer gråta (och mitt hjärta). Men det är det värt, skivor is the real shit!

Är lite inne i en period där allt handlar om TH väldigt väldigt mycket. Också att Tom är världens finaste. Vilket han alltid är egentligen, bara det att just nu lägger jag verkligen märke till det. Herre gud, jäklar vad fin han är.

(Kass kvalité, men det är det värt. KOLLA PÅ HONOM!)

Kommentarer
Postat av: My ^_

TOM VADFAN.

Apkul att du får fixa ditt rum nu, ser fram emot att möta en helt ny värld nästa gång jag kliver in där!! :D



Sv: PUSSSSSSS ÅK INTE HJULET UTAN MIG TACK BARA PUSSSS. JAG SAKNER DEG MED. HOHO. DEG. CUPPIES. DEG. DIG. ÄÄÄH VAD FAN. SNART TYP. HIHIHIHIH. RINGER STRAX!

2011-03-11 @ 15:57:36
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: sara

Tom är...fan kan inte ens beskriva honom!

Skulle vara så jäkla kul och intressant att träffa honom ensam och få typ lära känna honom lite :)

2011-03-20 @ 11:11:35
URL: http://germanottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: