musiksommar

På något otroligt sätt ville jag att denna sommaren skulle bli en riktig musiksommar. Gå på flera festivaler och trängas på konserter. Men nejnej, så ser det inte ut att bli tyvärr. 

1: Pengar - ugh. För dyrt.
2: Ska besöka Europa, bila till Kroatien. Tar upp all tid alltså, alla bra festivaler är när jag är i Europa.
3: Jag slutar nian = Sista dagarna är det typ speciella aktiviteter med klassen och läraren osv. Precis de datum Sweden fucking Rock är.

MEN en liten minifestival blir det ändå! Ska gå på West Coast Riot med Amanda (om du inte kan din gris så kommer jag åka med någon annan, mohaha, men du kan ju så exakt, awesome!)! Flera underbara band och lite andra småband. Så lite konserter blir det allt ändå! Underbart.


Kommentarer
Postat av: AMANDA

JAG SKA DIT. OVASÄTT OM JAG KAN ELLER INTE. HIHIHH <3

2011-03-17 @ 22:33:58
URL: http://screamtobeheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: