OH LYCKA

Herre gud var på All Time Low igår med Amanda, My och Cornelia! Vi stod och trängdes och skrek i flera timmar (dock smet jag undan en timma pga feber och jag behövde vila hahaha) på de värsta punkkonserterna, SICK! Men ska inte klaga... VI STOD FRONT ROW PÅ ALL TIME LOW! Herre min guuuuuuuuuud det var helt jävla underbart! Fick ögonkontakt med Alex flera gånger och han tittade på oss HELA TIDEN! Skojar INTE. Sedan kom Jack och ställde sig över publiken som han brukar göra i slutet på en konsert. HAN STOD ÖVER MIG OCH AMANDA! HAN TOG TAG I MIN HAND NÄR HAN SKULLE TA SIG UPP OCH HÖLL I DEN ASLÄNGE JAG DÖR. Sedan slogs jag lite halvt om Rians trumpinne, Amanda hamnade under hela skiten och jag flög med. Sedan knäcktes den under min hand och poff jag for på marken... surt men så fort jag reste mig upp så kom en FUCKING SETLISTA FLYGANDES OCH GISSA VEM SOM TOG DEN?! JO JAG! AAAAAAH.
Kommentarer
Postat av: sara

GAAH JAG VILLE VARA DÄR!!!! ♥

2011-06-17 @ 18:16:11
URL: http://germanottas.devote.se
Postat av: videoGirl

Låter så himla kul :o

2011-06-17 @ 22:53:52
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: