otroligt social

Hola! Denna söndag har faktiskt varit riktigt mysig. Ingen söndagsångest alls faktiskt (lite wow-faktor på det). Vaknade vid tio och vid tolv stack jag till gymmet. Jäkligt skönt att träna idag, sedan har det verkligen bara varit jättesoft. Åkte med pappa till Allum också, han skulle köpa något och jag hade inget att göra. Sedan har jag bara suttit vid datorn och snackat med trevliga Amanda. Mycket socialt om man frågar mig!

Just nu babblar vi om allt och inget - verkligen. Allt från ögonbryn till miljontals människor som man svalt eller något. Och nu läser hon FFML, herre gud hahaha.

Visst är hon söt denna underbara midnattskväll?

PUSS PÅ DIG AMANDA!

Kram på er andra också!
Kommentarer
Postat av: AMANDA

HAHAHHAHAHAHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA



HERREGUUUUD HANNNAAAAAAAAAAAAAA...........



Ehehhe, nej men jag bjuder på det...... (Har inget annat val, hehe)



Puss på dig med!!!!!!!!!!!

2011-01-24 @ 00:51:23
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: Tonja

hahahahahahaha vaaa sexi!!!!!!!!!!! <3

2011-01-24 @ 18:13:11
URL: http://tonjasundman.blogg.se/
Postat av: UMA

Så jävla snygg Amanda är ibland.



sv. JAAAA <3

2011-01-26 @ 21:24:08
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: