cravings

Ligger i sängen med fulaste NO-boken ever (och tråkigaste fyi). Det enda som är intressant med läxan är hörseln. Men nä, ska inte tråka ut er med min läxa. Tänkte smita in här och dela med mig av mina kära tonårs-cravings denna underbara (host) kväll.

- Jag vill töja mitt öra (kommer aldrig hända här hemma typ, men jag ska övertala mamma och pappa på något jävla sätt!)
- Jag vill tatuera mig (18 here I come!)
- Jag vill kunna flytande tyska (jobbar på det)
- Jag vill se TH live igen
- Jag vill (och ber på mina bara knän) att TH ska komma till Comet iår

Well, några cravings denna fina (eh) kväll som sagt! Detta blir ett bildlöst inlägg för jag skriver från telefonen och man kan inte ladda upp bild via hemsidan (DAMP).

Kram på er.
Kommentarer
Postat av: videoGirl

De fyra sista som du vill skulle jag vilja också! :D Särskilt att kunna tatuera mig nu, och att kunna se TH live! =D

2011-01-12 @ 18:18:09
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: