pour some sugar on me

Fredagen till lördagen var underbar med fina Uma, Amanda och Tonja. Underbara tjejer som jag saknar skitmycket! Helgen var nice och jag prommenderade över Brommaplatsen/Brommaplan (?) för att köpa glass all by myself! Gick farligt bra alltså, gick varken vilse eller något. Bilder från Stockholm och tjejerna kommer när jag fått tag i några haha. För NÅGON vill inte skicka :) Har några, men de kommer upp i ett annat inlägg hoho.
Gissa vart jag ska åka på onsdag?! Jag ska till fina My i Kalmar! Väääldigt spontant blev det när jag beställde men wohooo så glad jag är! 

Ska göra om mitt rum fyi, men det kommer komma mer om det när jag orkar. Det kommer bli GRYMT!

(En bild på mig för en gångs skull, ganska otroligt ja? Fina My har fotat den när vi åkte i Göteborghjulet när hon var här.)

Kommentarer
Postat av: MYYYYYY

DU ÄR SÅ FIN HANNA <3



Och det kommer bli bäst när du är här, trots att Kalmar har very little to offer. Med det menar jag absolut ingenting, speciellt inte när det är vinter. MEN ÄNDÅ, VI HAR VARANDRA. Yeah 8D

2011-02-14 @ 14:30:46
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: AMANDA

sv. Mehehhee, yeaas men de löser sig. Typ. Hahah!



PUSSPÅDIG!<3

2011-02-14 @ 16:46:06
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: Steinelle

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-06-30 @ 09:50:20
URL: http://steinelle.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: