leb' die Sekunde

Ojojoj här var det dött... har bara inte haft ork eller någon lust att skriva i bloggen helt enkelt. Sitter i skrivande stund i ett rum i Skåne. Mamma avslutar kursen för dagen och jag väntar på att hon ska komma så vi kan sticka in till... Kristianstad och köpa glass och äta mat. 

Som ni säkert ser så har jag gjort lite små förändringar i bloggen, fick lite ryck och var så jäkla trött på det andra haha. Kommer säkerligen ändras snart igen men nu får den här vara ett litet tag i alla fall. =)

På torsdag kommer My och det ska bli skitkul! Vi ska.. göra massa roliga saker hihi. 

Bjuder på en bild från senaste gången hon var är hoho. (Ja, vi är Skittles-besatta och den blåa förpackningen smakade parfym? Och ändå åt jag den haha)

Kommentarer
Postat av: My ^__

PUSS JAG ÄR NÄSTAN FRISK OCH SNART SES VI. JAG SAKNAR DIG. MUCHO, DET ÄR GALET TOMT BREDVID MIG. OCH INGEN HANNA STARTAR OC ÅT MIG D: ELLER ÄTER SKITTLES FRAMFÖR NÄSAN PÅ MIG. ÅÅÅÅÅÅH SNART ÄR JAG HOS DIG I GÖTEBORG :'D TROTS VISSA OMSTÄNDIGHETER KOMMER DET BLI AAAAAAAAWESOME!!!!!!!!!!!!!!! PUSS

2011-02-25 @ 21:44:01
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Postat av: sara

åh skittles! :D

2011-03-08 @ 16:45:22
URL: http://germanottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: