konsertkonsertkonsert

Jag behöver en konsert NU! Eller något att längta till i alla fall. Det kanske, kanske, kanske blir Black Veil Brides (!!!) den 8 Juni på Sweden Rock. Har snackat med han som fixade Pier Pressure åt mig i somras och han skulle kolla upp det noggrannare. Så jag kanske, kanske får se dem live! Åh herre gud. Sitter och säger till mig själv att inte hoppas för mycket, men jag kan inte låta bli! Det skulle vara underbart.

Och Tokio Hotel kan ju också komma med konsertdatum, det är lugnt alltså ni får gärna göra det :) Saknar killarna och kan inte fatta att det är snart ETT ÅR SEDAN. Några konserter snart igen, ja tack? 

Vill också SÅHÄR gärna åka till Peace and Love i sommar och se underbara 30 Seconds to Mars också igen. Måste bygga en pengapress här hemma... på något sätt.

Konsertabstinens gånger tusen här! AAAAAHHH vill stå och tryckas och puttas och bara leva. PLEASE!

Black Veil Brides - Perfect Weapon


30 Seconds to Mars - Search and Destroy


Tokio Hotel - Übers Ende der Welt


Good Charlotte - Last Night
Kommentarer
Postat av: videoGirl

Vill också på konsert, vill längta till en konsert!!! =)

2011-03-02 @ 19:08:34
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: AMANDA

Åh, jag vill också ha konsert. Lite BVB, ATL eller TH skulle inte skada alls....!!!!!!!!! <333

2011-03-05 @ 22:28:37
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: