SOME GOOD SHIT

Hello! Började skolan idag.. gymnasiet. Det gick faktiskt grymt bra och lärde känna flera nya. Känner på mig att våran klass kommer bli bra! Eftersom den redan nu kändes rätt bra så ser jag ingen anledning till att den kommer bli sämre direkt. Ser fram emot morgondagen!

Har inga nya bilder... någonstans haha. Tänkte försöka fixa några i helgen/imorgon! Idag orkar jag inte anstränga mig direkt. Är så himla trött så det är löjligt! Men istället för bilder tänkte jag langa några grymma album - give them a shot! (Klicka på bilderna för att komma till albumen för er som har Spotify!)




1: Destroy Rebuild Until God Shows (D.R.U.G.S.) med albumet D.R.U.G.S. 2: Get Scared med albumet Best Kind Of Mess.
3: Skid Row med albumet Skid Row. 4: We the Kings med albumet We the Kings.

Haha.. märkte nu att de flesta albumen heter samma som bandnamnet.
Kommentarer
Postat av: AMANDA

AWESOME SHIIIT, MATE! And yeaah, lyssna på Yellowcard också väldigt awesome :D speciellt 'Only One' :D <33

2011-08-18 @ 21:13:39
URL: http://screamtobeheard.blogg.se/
Postat av: My

We the Kings, seriöst. Går inte annat än älska dem. Sjukt!

2011-08-19 @ 15:06:26
URL: http://- secret space -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: