2011-04-18

Sitter och funderar här på... vill säga kvällskvisten men det känns inte rätt, typ. One Tree Hill tittas på på repeat och jag funderar på vad jag ska göra av mitt liv egentligen. Efter gymnasiet och väldigt mycket på framtiden I guess. Min, eller ja en av mina stora drömmar/tankar, är att jobba i media/musikbranshen. Som vad vet jag inte, kanske fotograf, journalist, ja, jag vet inte riktigt. Men just nu ser det ut som att jag går i riktning mot musikbranshen, jag tror det är där mitt hjärta finns. Visst jag ska gå en typ av media-linje nu, foto + photoshop osv. Det blir nog bra och det är något jag är riktigt intresserad av, men jag... haha jag vet verkligen inte vad som kommer hända i framtiden. Musik/mediabranshen är spikat och klart ser det ut som just nu (i alla fall i mitt huvud), jag vill lära mig att prata flytande tyska och ännu bättre engelska också. Resa skulle inte vara helt fel, men förhoppningsvis är det något jag kommer få göra inom mitt jobb, ungefär i alla fall.

Som vi vet tycker vi alla att bildlösa inlägg är tråkiga (+ jag sitter inte vid min dator, utan en som har internet, vårat här hemma är ju p a j = jag har inga bilder). Min TH-gnista har varit rätt liten på senaste tiden, men igår satte jag mig och tittade igenom tidningar som jag sparat med TH i. Då kände jag för första gången på länge hur det pirrade lite i min mage, något som jag verkligen inte känt på det tag. Så ja, den är nog på väg att växa sig lite större igen. Åh jag har saknat det, får hoppas att det håller i sig i alla fall. Älskar den här bilden förresten.


& jag har fortfarande illa hosta och massa uh, var barnvakt idag också. Gulliga barn, vattenkrig och chokladpannkakor blev det. Nu ska jag titta lite till på One Tree Hill, puss.
Kommentarer
Postat av: IDA

You are right, den bilden är helt underbar!

2011-04-23 @ 19:43:41
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: sara

Jag har gått snart ett år på totalt fel linje och jag har fortfarande ingen jävla aning vad jag vill jobba med i framtiden. Musik & media skulle vara sjukt kul, typ tourmanager skulle sitta jävligt bra. Samtidigt vill jag oxå bli make up artist... sjukt svårt att veta vad man vill göra av sitt liv nu...:D

2011-04-25 @ 22:10:30
URL: http://germanottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: